Träningsvärk

Nu ikväll har jag en enorm träningsvärk efter att ha slitit med ved hela dagen igår. Vi satt igårkväll och räknade på det och kom fram till att jag släpade på ca 15 ton ved under gårdagen, inte så illa och bra träning blev det 🙂

pain_is_weakness

Det kanske är som bilden säger 🙂 eller inte.

I vilket fall som helst, nu har jag hela kvällen suttit och jobbat medans min kära fru har tittat på filmer, så nu blir det att stänga ner lite och gå och duscha och kanske dessutom gå och lägga mig tidigt

Det här inlägget postades i fritid och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

