En annorlunda dag

Idag har verkligen varit en lite annorlunda dag. Då jag i torsdags blev utmanad i ALS ICE bucket challenge var det i morse dags att genomföra den, och kallt var det

IMG_4938.PNG
Efter att värmt upp mig igen så blev det dags att åka till Helsingborg för att hämta min bil och jobba lite samtidigt som min fru var på jobbet. I Helsingborg är det denna helgen HX festivalen så vi gick en promenad också och hamnade på något av det konstigaste jag varit på, Dragbingo.

IMG_4942.JPG

IMG_4943.JPG
Det var något av det konstigaste jag varit på och det blir garanterat inget återbesök 🙂

Just nu ligger jag i sängen och är jättetrött så nu blir det godnatt

Det här inlägget postades i entreprenörskap, fritid och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

