Godmorgon

Idag vaknade jag halv 6 efter bara 5 timmars sömn, men riktigt utsövd och pigg. Samtidigt kände jag inte för att göra som jag brukar och sätta mig och jobba direkt på morgonen, utan istället blev det att sätta mig i fåtöljen och läsa 80 sidor i boken som jag just nu håller på med

20140815-081724-29844613.jpg
En riktigt intressant bok, en biografi av en av de största kreditkortsbedragarna genom historien, mycket intressant att följa hans tankar, samvete och bekräftelsebehov men också ensamhet som ett liv med lögner för med sig

Det här inlägget postades i fritid och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

