Ny rolig leksak

Har varit på antikmässan i Helsingborg idag, bilder kommer imorgon därifrån.

Förutom det har jag även hunnit med att hämta vår nya leksak, nämligen en airwheel.

20140724-214706-78426008.jpg

20140724-214706-78426090.jpg
Airwheel är som en enhjuling Segway, samma teknik men mycket mindre, inget handtag och dessutom kostar den bara en bråkdel av en Segway.
Om ni när nyfikna på den finns mer info på www.airwheels.se

Jag håller på att förhandla fram en rabatt för alla er som läser bloggen på en sådan, återkommer runt det.

Är den svår att köra då? Nja det krävs några timmars träning för att bemästra den och jag behöver nog öva någon dag till innan jag känner mig bekväm med den, men snart sitter det till 100%

Det här inlägget postades i fritid och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

