Första löprundan

I eftermiddags tog jag första löprundan i år på min slinga på Söderåsen. Det är en riktigt djävulsk slinga på 7km där man 3ggr har höjdskillnader på 120 meter. Det riktigt roliga är att jag tog mitt personbästa med 3 minuter så backträningen på löpbandet under vintern har gjort nytta men gud vad det känns i låren nu 🙂 det sköna med rundan är utsikten i synnerhet när man är klar och kan andas ut

20140714-220348-79428757.jpg
När jag nu varit duktig på rundan så blev det en film nu ikväll, nämligen den klassiska From Dusk till Dawn och till det självklart en god kall öl från Nørrebro Brygghus, bra smak och lättdrucken öl som kan rekommenderas varma dagar eller framför en bra film

20140714-220648-79608220.jpg

20140714-220649-79609078.jpg

Det här inlägget postades i fritid, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

