Kunden i centrum?

De som känner mig vet att jag alltid pratar om hur viktigt det är med en nöjd kund, men också att lyssna till kunden eftersom kunden i de flesta fallen faktiskt har svaret på hur du behöver utvecklas som verksamhet eller hur du som säljare, ledare eller annat behöver utvecklas som person.

Idag har jag däremot nog sett ett av de mer extrema sätten på hur man vill så väl, men det blir så fel 🙂

Photo-2014-06-23-19-20-41Detta är taget idag på mitt gym, Nordic Wellness i Klippan. Är inte säker på, men jag hoppas att man vill belysa att det vore trevligt att få in lite önskemål från kunderna/medlemmarna, å andra sidan vet jag inte riktigt hur man ska tolka det faktum att man inför en förslagslåda som bara har öppet till den 7/7, vad händer efter det? Kommer de att sluta ta emot förslag från kunderna? Upphör mailkontot etc…. ja jag undrar i alla fall. Var sugen på att fråga men när jag var där var kontoret obemannat så det får bli en annan gång 🙂

Annonser
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s