Upp och nedgång

Dagen började helt super idag med ett riktigt bra möte och nya utmaningar att utvärdera, riktigt kul och intressant. Tyvärr fortsatte inte dagen i samma nivå då det fanns händelser vid middagstid som gjorde mig riktigt arg, sällan jag blir så förbannad som jag blev idag och jag har ägnat mycket tanketid åt det resten av dagen och kvällen, jag har helt enkelt ett beslut jag måste fatta…

Ja ja, nog om det, just nu tittar jag på en sf serie som jag hittade på HBO, men snart är det dags att krypa till kojs inför morgondagens arbete

Det här inlägget postades i entreprenörskap, Personlig utveckling och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

