Jag klarade det

Idag har varit en riktigt bra dag men med riktig ont i revbenen efter gårdagens vurpa med cykeln.
I alla fall just nu ligger jag i sängen och skriver detta. Som sagt dagen har varit riktigt bra, många bra och intressanta möten och dessutom så har jag hämtat min nya racercykel

20140417-231431.jpg
Jag var helt inställd hela dagen på att jag kommer få vänta 2 veckor innan jag ens kan testa den, baserat på min revbensskada, men döm om min förvåning när jag insåg att det faktiskt inte var något problem, det är till och med som så att en av de få saker jag kan göra utan att ha ont är att cykla….. Mycket konstigt men riktig skönt

Imorgon blir det konstrunda på Österlen, ska bli riktigt trevligt 🙂

Det här inlägget postades i fritid och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

