Fredag kväll

Denna veckan har varit riktigt hektiskt och ikväll känner jag mig riktigt trött, tror jag ska ägna mycket tid denna helgen till att vila och ta det lugnt.

Annars har idag varit riktigt rolig, umgåtts mycket med mina säljare och även haft en riktigt bra säljstrategiworkshop i eftermiddags som avslutades med en afterwork öl.

Från en sak till en annan, just nu är jag inne i en fas där jag läser en del böcker, har läst ut 2 stycken denna vecka och tänkte nu börja på en tredje

20140321-222007.jpg
Japp, helt rätt, Göran Perssons biografi, ska bli intressant att läsa ovh få reda på lite mer om honom, för oavsett vad man tycker om politiken som han stod bakom har han utan tvekan skrivit in sig i historieböckerna som en ledare.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

