fullt upp…

Har sovit riktigt dåligt inatt, blev liksom aldrig trött, brukar bero på att jag sov för länge igår, får jag mer än mina 6 timmars sömn per natt, blir det liksom bara fel i min kropp och knopp 😦

Läste Olof Röhlanders peptalkmail nu imorse och det var på temat fullt upp.

Det är intressant detta med fullt upp, det finns människor i ens omgivning som alltid har fullt upp, man har fullt upp med att gå på möten, man har fullt upp med att producera men det är sällan det blir ett resultat av det, utan man har bara fullt upp.

Min reflektion är, att ju längre man har hållt på, desto mer erfarenheter man skaffar sig desto mindre fullt upp har man utan man lär sig var man ska vara med och i vad man ska blanda sig i. Det man då kan undra är, måste man skaffa sig mycket erfarenheter för att kunna hantera detta, eller finns det en quick fix för att få bort ”sjukdomen” fullt upp?

Ja jag har faktiskt inte hittat någon quick fix, det finns en hel del personer i mina olika projekt som skulle behöva det för att underlätta för sig själva och sin omgivning, men det blir väll att ”bida tiden ann”.

Det här inlägget postades i Personlig utveckling och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

