Halvtid

Nu är det halvtid på dagen, har precis avverkat ett lunchmöte på språng med en samarbetspartner framöver och ska snart sätta mig i bilen och åka till Helsingborg (är i Malmö nu) ska bara dricka färdigt min kaffe på espresso house.

I förmiddags var jag på ett intromöte från Connect Skåne om att bli mentor i deras acceleratorprogram.

20140227-124120.jpg

Har ju senaste åren kommit till den insikten att är det något som får mig att må så är det att hjälpa andra människor att lyckas och att vara mentor är ett sådant vis där jag kan få känna glädjen att få hjälpa andra att lyckas genom att agera som en coacha och hjälpa dem hjälpa sig själva

Det här inlägget postades i entreprenörskap, ledarskap, Personlig utveckling och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

