Sämre kan man ha det

Har precis ätit upp denna fantastiska köttbit med tillbehör på hotellet samtidigt som man jobbar med sin Powerpoint inför en presentation nästa vecka

Photo-2014-02-24-20-13-04Kan inte bestämma mig om jag faktiskt på något vis saknar den resande livsstilen som jag hade fram till jag började på IXX med att vara på resande fot några dagar i veckan. Man får fantastiskt mycket gjort på hotellen och man får dessutom mycket tid att tänka. Å andra sidan är det också sjukt tråkigt att vara själv hela tiden och faktiskt inte göra annat än sova och jobba så jag får nog bestämma mig för att jag inte saknar det 🙂

Annars har jag idag träffat flera leverantörer och partners, många nya bekantskaper och många skratt. Passade också på att träffa en av mina gamla fantastiska säljare på lunchen och prata gamla minnen… riktigt kul.

Nej nu ska jag nog dyka in i nästa Powerpoint inför en föreläsning som jag ska ha nästa vecka för en skola, ska berätta mer om det vid ett annat tillfälle

Det här inlägget postades i entreprenörskap och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

